Jobb jobb jobb

Då var det en ny morgon och en ny dag. Jag vaknade i tid kl. 05.50  för att börja dagen med ett skönt gympass, blev lite springa på löpbandet.  Det gick bra men var en seg morgon. Å självklart så glömmde man borste hemma så man fick gå med ruffsigt hår till jobbet... not good.!!!

När man väl kom till jobbet så började det ganska bra, åt frukost å började jobba.... Men sen kommer problemen, blir allt mer  och mer jobb.. Men problem är till för att lösa..så efter en väldig lång, jobbig diskussion så kom vi fram till en lösning... Nu sitter man här å väntar på att killarna ska bli klara med jobbet.. jag hoppas verklien att det går bra nu..att allt går som det ska, att de inte behöver krångla något..... annars e jag nog mindre död imorgon :D ... men tänkte baka en kaka till dem så blir de ju glada imorgon förhoppningsvis.... jag får hoppas att de får en bra nattsömn ikväll .. hehe


hmm.. har det hänt nå mer... jo, var med på min första arbetsintervju idag.. ganska intressant.... nu vet jag hur det känns att sitta  på andra sidan, att det är jag som ska ställa frågor till den som vill ha jobbet... å lyssna noga på svaren osv.. Håller fortfarande på att gå igenom x antal cv.... Folk kan faktiskt skriva så mycket... Men intressant att läsa... jag hoppas att jag hittar några bra personer , men tyckte att det var så lite tjejer som sökt, tråkigt nog.....men det blir nog bra...


hehe.. måste ju nämna vad som hände igår,  såg en sån sjuk rolig film...  Tim & co bjöd in till filmkväll.. De valde en film med titel Young People Fucking.. låt inte titeln skrämma er.. den var skit rolig..  det är en komedi som handlar om fem unga par (det var ex 1 par som var tillsammans, ett annat par som var ex, 3 par var kompisar, å  4 paret var n og arbetskollegor..5 paret kommer jag fan itne ihåg..)  Det handlar om hur dessa pars inställning till sex. (en del sex scener som ni kan tänka er).. Men det e värt att se denna.... Måste ju nämna att Nermin hade svårt för specieltl en scen då det handlade om paret som var tillsammans, då de försökte "pif fa" upp sitt sexliv..!! 



                                      


Efter filmen blev det billjard. Ett framsteg, jag kom inte sisst denna gång :D, å jag kom inte 3 flest gånger heller... Nermin känn dig inte träffad, eller hur gick det för dig???? .. Tim kunde iaf få ner bollarna i hålen.. hehe


Nå mer har nog inte hänt... Sitter fortfarande å väntar  på att killarna ska ringa... RING snart snälla..!!
Ska nog läsa igenom lite cv nu..!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Hej! Hur är det i Stora Staden Stockholm? Här i Blge är det som vanligt! Vist är det roligt att läsa Cv:n Brukar alltid få en bunt till butiken som vi sitter och läser på Lunchen, ibland undrar man vad folk får allt i från! Hoppas du kommer och hälsar på oss snart! //Kram Jenny

2008-09-30 @ 20:19:19
URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va e de för lön på jobbet? Och vad går tjänsten ut på? Är det ett delegerande chefsjobb med minimum 40000 i månaden och 4 lediga dager i veckan så kan jag tänka mig att anmäla intresse!



Min meritförteckning:



Alla rätt på tipskrysset en gång på mellanstadiet



Bamseklubbens hjälp-min-kompis-medalj



* Första pris vid Postens rita-av-min-brevbärare-tävling



Referens: min psykolog









2008-09-30 @ 23:18:01
URL: http://azafata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0