Sitter på tåget

Då sittter man på tåget igen då känsn det som. Känns som att jag har tillbringat för mycket tid på tåg på sista tiden.  Men för ovanlighetensskull så var jag på tåget 14 min innan det skulle gå. I vanliga fall så brukar jag springa till tåget komma 2 min innan det ska gå. Så idag är en bra dag. Köpte även Loka som jag adrig brukar dricka, men tänkte att man måste bryta trenden och dricka något annat. Men marabou chokladkaka kommer nog aldrig bytas ut. Är för gott för det. Fullsmockat tåg och inga intressanta människor =(

Hmm, vad har hänt på senaste tiden då, har hänt en hel del men just nu kommer jag inte på något.

Måste ju berätta att det är första gången en kompis har blivit utslängd för att hon dansat för utmanande. Har jag aldrig varit med om, men någon gång ska ju vara den första. Så gott folk tänk på hur ni dansar =)

Sedan igår fick syrran göra en operation i örat på mig. Jag råkade pilla i en ska i örat som fastnade och jag fick inte ut det. Typiskt tänkte jag, ett skratt kom från Anna. Men det var väl bara att ta fram pincetten och operationen började. Steg ett - Anna tog tag i mitt öra och utbröt, jag ser ju inget, - nä undra på att du inte ser nått, sitter ju långt inne i örat, sa jag =). Steg två - Hon tog iaf pincetten och började i mitt öra då vi började asgarva, operationen avbruten. Men på tredje försöket så fick hon ut allt å jag kunde höra igen =) wiii... Lyckligt slut ... 

      Förstå gången jag köper Loka till mig själv. Den enda smaken jag gillar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0