Sjuk


Då har man legat sjuk i en vecka och det är så j*vla tråkigt. Finns inget att göra förutom att kolla på alla repriser på tv och typ trycka på uppdatera  för att se om det hänt något nytt på webben. Tråkigt för mig så har jag inga bra filmer hemma som jag kan plöja igenom så det blir bara nätet, tv och mycket sovande . Men men vem har sagt att det ska vara roligt att vara sjuk?
I helgen mådde jag piss, blev sämre så jag fick besöka doktorn, jag fick antibiotika och blev sjukskriven. 
Hur mår jag idag då? jo det är typ lika, men jag tror det börjar gå åt rätt håll iaf, lite bättre måste jag ju vara. Håller på att pumpa i mig vatten nu. Vätska är bra har jag hört förutom när man har det bakom  trumhinnan, det rekommenderar jag inte. 

Tråkigt för mig så blev lagtävlingen i super G inställd =(, så jag får hitta något annat att fördriva tiden med... Typ äta mat.

Linda var i sthlm förra veckan, å så skoj det var att träffa henna. Full fart och fullt med impulsiva saker hände. Vi hamnade i en tatueringsstudio,  hon fick en RAK lugg,  åt lite god mat och vilda fester *host* (jag var dock inte med på festandet  för  jag var självklart sjuk). Men att höra på hennes bravader ensam på stan sent en lördagskväll får en att le. Linda i stor Stockholm helt själv, men tur att det fanns korv =)  hon missade även lite tåg =) men vad gör det när man kan stanna i sthlm en dag till??!!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0