Tillbaka till verkligheten och livet

Då var man i liv igen då. Tillbaka till jobb å allt annat :) . Fortfarande lite förkyld men tillräckligt frisk för att jobba.

Slutet av förra veckan så började jag friskna till. Då jag har varit instäng i min lilla med fina lägenhet så behövdes miljöombyte. På några minuter bestämmde jag mig för en lite uttflykt, åka till Borlänge. Kan man bli annat än frisk när man åker hem till nära och kära?
Så Borlänge blev det. Å skönt var väl det. Var så jädrans fint väder så mycket snö å så fin. Shit.. Tänk om det kunde vara fint vinterväder med mycket snö i stockholm någon gång, men det är väl att begära för mycket. Men det var skönt att komma hem en snabbis. Träffade linda :) och vi gjorde både det ena och det andra. En macka från subway blev det iaf, mycket gott. Linda har fått en sån jädrans fin lägenhet, så härlig och stor den var. Hon hade gjort om den en del, målat osv. Blev en del promenader med mamma också, frisk luft gör en gott :) hehe

   




Sedan kom ju dagen som alltid återkommer till oss den 14 Feb Alla hjärtans dag. Så många som tycker att det är överskattat men ändå så blir det middag och hela fadderullan. Jag e ju en av dem som tycker det är överskattan och alla ahr så mycket förväntningar. Man blir ju så mycket gladare om man får något, blir bjuden på middag, får lommor när man minst annar det, inte på en dag där det är nästan bestämmt att man ska ge sin käraste blommor osv.  Men vissa personer behöver visst ha denna dag d¨å de inte fattar att de även kan visa uppskattning av sin käraste alla andra dagar.

Men vad blev det för mig då. Jo självklart blev det som det brukar god middag. Kött, sötpotatis mm..så gott :) sedan så blev det After Eight och punchrulle ..  Alltså det blev som vanligt som det blir alla andra alla hjärtans dag...    


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0