Då var det Söndag igen då.

Den eviga Söndagen är tillbaka.  Helgerna går för fort man hinner inte göra ett dugg ju, tycker att man planerar så bra men icke. Booomm så är söndagen här. 
I fredags var jag ut på stan en sväng köpte lite saker till lägenheten. Blev en lugnt å skönt kväll framför tv och lite pyssel i hemmet =) . På Lördagen blev det en  kort promenad, sedan åkte jag till min faster på kalas, tillbringade hela eftermidagen där. Fick gott fika och en sån god tårta så jag smugglade hem lite =)  Blev en lugn Lördagskväll. Jag och Anna åt lite god mat och kollade på Robinson. Idag söndag så blir det en snabbis på stan och sedan se på Hockey.

Om vi ska säga några ord om Robinson så gjorde det inte så stort intryck på mig, tyckte första programmet inte var så bra. Men kan ju hoppas på att det blir bättre till nästa gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0