Hela huset gungar


Då har man precis kommit hem från hela huset gungar och att jag är hemma nu kan ju tala för att det inte fanns någon bra efterfest..... Förfesten startade hos Maria =) Melodifestivalen, mycket tjejsnack, godis, chips, popcorn bjöds det på. Vi hade helt enkelt roligt. Anna blev full like a kastrull. Sedan drog vi ner på stan och hamnade på hela huset. Det var typ  2 eller 3 gången jag var på hela huset. Det var mycket folk men det var lite sämre med killar som föll mig i smaken. Man kan ju undra vart ni är ? Och måste bara säga att det är såååååå osexigt när killar kommer fram till en när de är odrägligt fulla och försöker snacka. Man vill bara säga - LÄGG NER. Sluta upp med det =) men det är nog samma sak för tjejer, en odrägligt full tjej är nog inte så sexig heller =)
Nog snack om det. Jag sammanfattar denna kväll som en trevlig kväll i Borlänge, mycket dans =)  kvällen slutade bra då en trevlig kille skjutsade hem oss =)  Och jag kan inte låta bli att tänka på att de i stockholm festar på just nu. Festen där har just börjat... 




Idag var jag även till min kusin som fått en liten flicka  för 19 veckor sedan =) Sååå söt hon är. När man väl sitter med en bebis så kan man inte få nog av dem. De är ju så små å gosiga.  Det kryllar med bebisar överallt nu tycker jag. Alla får barn nu.. Fick även reda på idag att en kompis ska få barn slutet av sommaren, så roligt :D .





Nää nu blir det läggdax. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0