Snö Snö Snö

Då var det vinter igen då. Har kommit en del snö i sthlm nu. När jag såg att det snöade igår morse blev det ett stort NEJ. Inte ofta jag inte vill ha snö, men vafan... Trodde att våren var påväg men icke. Och det är inte så värst roligt att det snöar och det är  + grader, det blir ju bara slask och slask suger riktigt mycket.



Nu vill jag ha vår vår vår, så jag kan använda mina nya skor =)  Igår var jag till Tiger och köpte ett par byxor, efter det så blev det inhandling av mat och tullpaner. D Jag orkade inte bära två påsar så självklart la jag maten i påsen som jag hade mina byxor i. Jag är nog den enda som lägger dyra Tiger byxor tillsammans med mat. Träffade sedan Madde på gullmars och vi drog hem till mig och åt lite goda mackor och såg på tv. Var lite skoj när Madde tittade in i mitt kylskåp och utbrasst - shit vad dyrt du äter. Men det blir dyrt om man ska var nyttig och äta BRA mat. Inga halvfabrikat här heller. 

Idag blir det  tvättstugan som gäller efter jobbet. kan ju va lite skoj att tillbringa lite tid där nere, eller inte... Men men sånt man måste stå ut med. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga att det är fruktansvärt rättvist att ni har lite snö där nere med! här är det så pass mycket snö nu, så det känns som att den kan komma att ligga kvar en bra bit in i juni.. eran är väl borta senast fredag..?

2009-03-11 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0