Veckan som gått

Då är ännu en vecka snart slut, men jag har det bästa framför mig. En lång lång helg =) I Måndags så började det snöa i sthlm, från ingenstans kom det ett snöoväder, snöstorm. På 15 min var det över men det låg en hel del snö på marken. Tisdag var det så fint väder, solen lyste hela dagen även onsdag och Torsdag. Känndes som att våren var påväg men då idag Fredag kom snöovädret tillbaka :/ så nu är marken vit igen. Vill ha sol å vår nu.

På onsdagen var jag, Jonas och Martin in i två stycken tågtunnlar. Lite spännande sådär, bäcksvar var det så tur att vi hade ficklampa med oss. Slutet av den andra tunneln så hör vi att ett tåg kommer på ett spår, vi ser ett ljus och det ser precis ur som att det ska åka in på vårt spår, men självklart gör det inte det. Gick på spåret bredvid. Men hjärtat började klappa lite extra i den sekunden. Jag och Martin hoppade tätt in mot bergväggen.

   
 



På torsdag kom mamma till storstaden och stannar tills på Lördag. Blir shopping, mys och god mat. Jag följer sedan med mamma till Borlänge för att gå på middag och sedan hela huset gungar =).

Just nu är jag inne i en period där jag köper mer saker till min lägenhet än till mig själv (kläder,smycken,skor osv). Jag är inne i en grönperiod. Har köpt en grön matta, lampa,ljus kudde mm. Se bilderna nedan.  Jag och mamma var in i en mysig presentbutik.. Det var där det hände. Jag såg min prins. En sån söt groda med en krona på. Såååå fin. Och det bästa av allt är att man kan öppna grodan å lägga något i den. Typ en ring :D hehe. Jag köpte inte den först, men kunde inte släppa den så vi fick gå tillbaka å köpa den =). Min prins har jag funnit, hoppas jag. Har inte vågat pussat den än.


  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0